Despre Maglite

Filozofia Mag

Mag Instrument este dedicat celor mai înalte standarde de integritate. Suntem în căutarea performanței și a reputației care să reflecte excelența pe care o putem realiza. Fiecare lanternă Mag Instrument reprezintă o culme a mai mult de 20 de ani de cercetare, dezvoltare și rafinare a fiecărui component de precizie. Mag Instrument este mândru de a fi un Producător SUA.

Credem că spiritul și caracterul companiei este cel mai bine definit și exprimat de fondatorul, deținătorul și președintele companiei noastre, Anthony Maglica. Fiecare lanternă este rezultatul obsesiei sale pentru inginerie, manufactură și angajamentului său pentru perfecțiune. Mr. Maglica, un mecanic experimental prin pregătire și un meșter inovator, prin practică, și-a dirijat creșterea companiei sale, de la stadiul de un utilaj, în 1955, până la acela de întreprindere care angajează mai mult de 800 de angajați, astăzi. Dar munca sa nu s-a oprit aici. Mr. Maglica continuă angajamentul său pentru calitate, îmbunătățind continuu produsul care poartă numele său.

Mag Instrument este mândru să fie un lider în cadrul curentului renașterii manufacturii americane. Maglica însuși, un adept fervent al importanței manufacturii în SUA, insistă ca Mag să rămână un Producător American. El este dedicat dovedirii faptului că produsele americane pot excela pe piața mondială, folosind tehnologia pentru a îmbunătăți continuu calitatea și a reduce costurile. În ultimele două decenii, inovațiile lui Maglica au permis Mag Instrument să ofere consumatorilor, în mod consistent, o valoare mai bună decât aceea a competiției.

 

Leul și gazela

În fiecare dimineață în Africa, se trezește o gazelă. Ea are doar un singur gând: acela de a fi capabilă să alerge mai repede decât cel mai rapid leu. Dacă nu poate acest lucru, atunci va fi mâncată.

În fiecare dimineață în Africa, un leu se trezește. El are doar un singur gând: acela de a fi capabil să alerge mai repede decât cea mai înceată gazelă. Dacă nu poate acest lucru, atunci va muri de foame.

Nu are nici o importanță ce alegi să fii: o gazelă sau un leu. Este suficient să știi că, la răsăritul soarelui, trebuie să alergi. Și trebuie să alergi mai repede decât ieri, sau vei muri. Aceasta este cursa vieții.

Proverb african

 

Despre Mag Instrument

Anterior introducerii lanternei Mag-Lite® în 1979, lanterna era privită în general ca fiind un produs care nu era de încredere și aruncată după un timp scurt de utilizare, datorită calității sale inferioare. Totul s-a schimbat atunci când Anthony Maglica a revoluționat industria dispozitivelor portabile de iluminat. Combinând designul superior cu durabilitatea și o garanție, fără precedent, pe viață, Anthony Maglica a produs lanterne cu adevărat ”obiecte de artă care funcționează!”

Născut în New York City și crescut în Europa, unde a fost educat, Mr. Maglica s-a întors în SUA în 1950, pentru a profita de pe urma avantajelor oferite de mediul de afaceri liber din această țară. Prin calitățile sale deosebite de mecanic și a perseverenței sale nelimitate, Mag Instrument a crescut rapid de la începuturile sale modeste, într-un garaj din Los Angeles, în 1955. Mr. Maglica a adus capitalul inițial pentru îndeplinirea visului său, printr-o contribuție personală de 125$.

Micul ”atelier” a furnizat inițial scule pentru industria mecanică, câștigându-și o reputație excelentă ca fabricant al unor piese sofisticate pentru industria aerospațială și militară. Talentul Mr. Maglica de a combina tehnicile de producție cu eficiența și calitatea nu au fost depășite de nimeni, până astăzi.

Mr. Maglica (Tony) este adeptul conducerii întreprinderii prin participare directă, având ca filozofie de bază obținerea de produse de calitate superioară și furnizarea unui service de încredere.

În tradiția tipică americană, în anii 1970, Mr. Maglica a văzut o oportunitate de a ocupa nișa produselor superioare de iluminat. El cunoștea și folosea multe dintre produsele disponibile în acea vreme, fiind încrezător că putea realiza produse mai bune. În anul 1979, noua lanternă Mag-Lite® a fost destinată profesiilor de poliție și pompieri, a căror viață și integritate depinde, deseori, de calitatea lanternelor lor. Curând, acești ”eroi” au început să insiste să folosească doar lanternele Mag-Lite®. La rândul lor, consumatorii au descoperit că, pentru automobil, casă și sport, se pot baza doar pe aceste lanterne.

Tony nu s-a mulțumit doar cu succesul lanternei Mag-Lite®. În anul 1982, curând după relocarea celor 80 de angajați într-o fabrică nouă, de 12000 mp, în Ontario, el a introdus Mag-Lite® Rechargeable System™, cea mai puternică lanternă reîncărcabilă, de dimensiunea ei, de pe piață. În 1984 a fost introdusă o mică lanternă premium Mini Maglite®, devenind peste noapte, un succes. Estetica sa deosebită și funcționalitatea ieșită din comun erau unice în epocă. În 1987, a fost introdusă o versiune mai mică a lanternei Mini Maglite® (versiunea cu baterie AAA), potrivită pentru uz industrial și medical. Având privirea concentrată pe piața de profil, Mr. Maglica a introdus lanterna Solitaire® în 1988. Ideală pentru chei și poșete, datorită dimensiunilor sale compacte, are un design distinctiv și o calitate superioară, specifică tuturor produselor Mag. Și acest produs a fost un hit încă de la lansare.

Gama bine conturată a produselor Mag și-a diversificat rețeaua de distribuție, fiind vândută astăzi prin practic toate clasele de comerț de pe piață. Tony nu i-a uitat pe ofițerii de poliție loiali și dedicați, sau pe pompierii care au contribuit la succesul timpuriu al produselor Mag, ”purtând vorba” despre lanterna Mag-Lite®. Mag a fost un sponsor important pentru construirea memorialului dedicat ofițerilor de poliție căzuți, în Washington, D.C. În plus, în timpul operațiunilor Desert Storm, trupele noastre au fost echipate cu cele mai avansate mijloace și tehnologii militare. Multe dintre trupe foloseau deasemenea produsele Mag-Lite®, așa după cum este evidențiat în sutele de scrisori, emoționante și impresionante, primite de la acestea, în care se scrie cum au fost ajutați de lanternele Mag-Lite® în misiunile lor.

Mag Instrument este mândră că produsele sale sunt concepute în SUA și sunt fabricate de lucrători americani. Mag Instrument se angajează să rămână un fabricant american. Încă din prima decadă de prezență pe piață, produsele Mag-Lite® și Mini Maglite® au fost incluse între primele 100 de produse pe care ”America le face cel mai bine”, atât de revista Fortune cât și de Money. În plus, Mini Maglite® a fost recunoscut în American Style, printre produsele cu design clasic, de la Air Stream la Zippo. Produsele Mag-Lite® și Mini Maglite® au fost premiate de Institutul Japonez pentru Design și de Muzeul pentru Arte Aplicate din Koln.

Mr. Maglica rămâne dedicat inovației și rafinamentului, din aceasta rezultând dezvoltarea sofisticatelor instrumente de iluminat sub apă, folosite de Jacques Cousteau. Până astăzi, cercetarea și dezvoltarea tuturor produselor este urmărită personal de către Tony. Un număr de produse se găsește încă în faza de concepție și vor fi introduse în fabricație doar atunci când Mr. Maglica va fi personal satisfăcut de designul și caracteristicile acestora.

Astăzi, aceste produse de renume mondial, sunt comercializate în întreaga lume, inclusiv în Europa, Asia și America de Sud. Japonia și Germania, ambele recunoscute pentru importanța pe care o acordă designului și calității, au îmbrățișat cu căldură produsele Mag. Exporturile au crescut semnificativ în ultimii ani și acum reprezintă cca 25% din totalul vânzărilor. Produsele Mag-Lite® sunt dovada că lumea are nevoie de produsele și serviciile americane, atunci când au calități și design deosebite.

Compania și-a continuat succesul spectaculos și ocupă actualmente un spațiu de producție de 40000 mp, angajând 850 de persoane. Mag Instrument va inaugura, în următorii doi ani, o fabrică integrată, mai mare, în Ontario. Această mișcare va permite extinderea mărcii, în plus facilitând menținerea strictei politici de control al calității. Mr. Maglica insistă asupra faptului că, singura cale de a asigura calitatea produselor, este aceea de a menține controlul asupra întregului flux de fabricație, sub același acoperiș.

Mag Instrument menține o poziție fermă în apărarea drepturilor asupra proprietăților sale intelectuale (patente, mărci comerciale și drepturi de autor). Într-unul dintre procesele în care au fost implicate drepturile asupra proprietății intelectuale ale Mag Instrument, judecătorul Ferdinand Fernandez, actualmente la Curtea de Apel, a remarcat: Mini Maglite® a fost invenția lui Anthony Maglica. A fost o piesă de inginerie atât de elegantă, produsă la standarde atât de înalte de calitate, încât a provocat o furtună în industrie. Un segment odinioară adormit al economiei a căpătat o rată creștere extraordinară. Succesul a venit în ciuda inteligenței convenționale industriale, revoluționând industria.

Protejându-și drepturile sale asupra proprietății intelectuale, Mag Instrument a apărat cu succes nu doar interesele proprii, ci și pe ale tuturor fabricanților Americii. Mr. Maglica nu se teme de competiție și, în plus, îi provoacă pe competitori de pe baze corecte.

Mag Instrument este dedicată păstrării statutului de Fabricant din SUA, Mr. Maglica împreună cu toți angajații de la Mag Instrument fiind mândri să prezinte lumii întregi aceste lanterne americane de calitate superioară. Anthony Maglica și Mag Instrument - o poveste de succes americană!

 

Povestea Mag Instrument

 

ANGAJAMENTUL PERSEVERENT AL UNUI OM

Fiecare lanternă fabricată de Mag Instrument Inc. reprezintă angajamentul perseverent al unui om, dedicat calității produselor precum și cauzei păstrării industriei producătoare de lanterne în SUA.

Un campion al economiei libere și al producției bazate în SUA, Anthony Maglica este președintele Mag Instrument Inc. și creatorul lanternei Maglite®, devenit un simbol al designului clasic american.

Echipat doar cu talentul său, hotărârea și respectul său față de munca intensă, Tony Maglica a pornit în căutarea Visului American, atunci când a fondat Mag Instrument, în 1955. Atunci când a proiectat și fabricat un produs care a revoluționat o industrie, el a realizat acel Vis, pe deplin. În urmărirea continuă a tehnologiei inovative, a calității produselor și a designului acestora, precum și a service-ului asigurat cumpărătorilor, Mr. Maglica a fondat o strategie care a creat o cerere mondială pentru aceste produse și, totodată, a ajutat alte companii americane să-și construiască în întreaga lume, o piață pentru produsele lor, contribuind la păstrarea locurilor de muncă ale americanilor.

 

ÎNCEPUTURILE MODESTE

Născut în New York City în timpul Marii Crize, Tony Maglica a crescut în țara natală a mamei sale, Croația. Era încă mic, atunci când mama sa a decis să se întoarcă în Croația, pentru ca el să poată crește aproape de familia ei. În 1950, țara, în ruine după cel de-al doilea război mondial, era condusă de un regim comunist așa încât Tony s-a întors în America. Aici a hotărât să profite cât mai mult de pregătirea sa de mecanic, deși nu vorbea limba engleză. Zilnic, învăța câteva cuvinte în limba engleză, în timp ce muncea oriunde putea găsi de lucru, în același timp lucrând și pentru el însuși. Era într-o luptă continuă pentru a economisi bani. În sfârșit, a reușit să strângă 125$, cu care și-a achiziționat primul strung. Așa a început să-și urmărească Tony Maglica Visul American: acolo, singur în micul său atelier, într-un garaj din Los Angeles, el a știut că zilele încare a muncit pentru alții au rămas în urmă. Era, în sfârșit, propriul lui angajator.

Mr. Maglica a început să producă piese de precizie pentru industrie, pentru domeniul aerospațial și militar. Și-a câștigat rapid o reputație pentru calitate, eficiență și ingeniozitate. Mag Instrument a fost înregistrată ca societate în 1974. La acea dată, Mr. Maglica își demonstrase deja calitățile sale excepționale de reducere a costurilor producției și de creștere a calității. Îmbunătățirea continuă este talentul care continuă să mențină compania în fruntea competiției. Mr. Maglica a stabilit un stil de conducere implicat, ca și o filozofie de bază care combină calitatea superioară a tuturor produselor Mag, cu un service încă neegalat de competiție.

 

LUMINÂND CALEA SPRE SUCCES

Pe măsură ce compania sa creștea, Mr. Maglica și-a impus să proiecteze și să realizeze o lanternă nouă, mai bună. Lanterna Maglite® introdusă în 1979, a fost destinată inițial sectorului siguranței publice. Ofițerii de poliție, pompierii și mecanicii au împrășiat vestea despre această lanternă de încredere, din aluminiu anodizat profilat, care avea să schimbe fața industriei mijloacelor portabile de iluminat pentru totdeauna. Angajat în inovație și rafinarea formei, Mr. Maglica a continuat succesul lanternei Maglite® cu Maglite® Rechargeable Flashlight System™, una dintre cele mai puternice lanterne reîncărcabile, de dimensiunea sa. Lanterna Mini Maglite® AA a fost lansată în 1984 și a stabilit un nou standard pentru lanternele personale. O versiune mai mică a lanternei Mini Maglite®, cu baterii AAA, a fost introdusă în 1987, pentru a fi folosită în aplicațiile medicale și industriale. Lanterna Solitaire®, creată pentru a fi folosită ca breloc pentru chei și poșete, a fost introdusă în 1988,

Lanternele Maglite® și Mini Maglite®, cunoscute ca "A Work of Art That Works®" (o operă de artă care funcționează), au fost premiate de Institutul Japonez de Design și de Muzeul de Artă Aplicată, în Germania. Revistele Fortune și Money au plasat produsele Mag Instrument® printre primele 100 de produse pe care America le face cel mai bine. În 1996 Wall Street Journal s-a referit la produsele Maglite® ca la ”Cadillacul lanternelor” și l-a citat pe președintele de atunci al Apple Computer, Gilbert F. Amelio, care a afirmat că ar dori ca Apple să fie ”în esență, un Maglite® al computerelor”.

 

EXPANSIUNE ȘI INOVAȚIE

Având sediul în Ontario, California, încă din anul 1982, Mag Instrument are acum cca 850 angajați și ocupă aproximativ 42000 mp de spațiu, incluzând fabrica sa, birourile și principalul centru de distribuție. De curând a fost inaugurată noua fabrică, în Ontario. Această expansiune va ajuta Mag să-și extindă exportul produselor sale, pentru a ajunge la un volum de 50% din producție.


 

 

     

 

 

 

Premii pentru excelenta

In filme, TV si carti